Eucharistievieringen

Kerkdiensten

Zo                28-04                 9.30u       EUCHARISTIE met Dameskoor
                                                                      Jeanne Ruiters-Geenen (vw omgang)

Woe                1-05                19.00u      EUCHARISTIE
                                                                      1e jaardienst Marcil Nageeb Elias

Za                    4-05                19.00u      Woord- en Communiedienst mmv Dameskoor
                                                                       Ouders Hogenboom-Herben (vw omgang)
                                                                       Frans Stollman (vw omgang)
                                                                       Jaardienst Leo Haesen (st)
                                                                       Jaardienst Sjeng Weusten en Sophie Drummen (st)
                                                                       Jean Keulen (st)
                                                                       Net Daemen en overleden. Familie (st)
                                                                       Bèr Boesten en Liza Keulen (st)

Woe                8-05                 19.00u     EUCHARISTIE

Zo                  12-05                   9.30u     EUCHARISTIE mmv cantor
                                                                       Zeswekendienst Louis Wijnen
                                                                       Maria Pustjens-Nijskens (vw de omgang)

Aankondiging van het kerkelijk huwelijk van Lisanne Mantel en Lars Royen
op vrijdag 24 mei in de St. Laurentiuskerk te Bemelen.